2 Replies Latest reply: Jul 16, 2014 4:27 PM by ACC6166681 RSS

Slingbox connection between the Netherlands and Canada

Nigel1993

Dear sir/medam,

my name is Nigel Brink and I was wondering if I bought a slingbox and instaled it in the Netherlands.

Is it possible too watch dutch tv shows in Canada?

Sorry for my grammer.

I want too thank you for your time.

Greets from,

Nigel Brink

• Re: Slingbox connection between the Netherlands and Canada
          cody.sling Novice

Hello Nigel1993,

Thank you for posting to the Forums. That is an excellent question.

You are indeed able to purchase the Slingbox and connect it in the Netherlands and stream your TV programming to Canada, as long as you have a supported system and stable network connection in both locations.

If you have any more questions please feel free to reply.

Hope this helps,

Cody

Answers Forum Moderation Team

• Re: Slingbox connection between the Netherlands and Canada
            ACC6166681

Hi Nigel,

Ik had je bericht gelezen. Ik begrijp dat jij je Slingbox 350 in Nederland hebt staan. Zo ja, op welke wijze is de slingbox aangeloten? Toevallig via UPC of Ziggo media settop box? Of gewoon een andere kabelaar of KPN? Werkt het goed voor jou in Canada? Kan jij op een een of andere manier ongehinderd naar een programma kijken of kan dat bij jou direct veranderen zodra iemand in Nederland in de buurt van jou Slingbox naar een ander programma zou gaan kijken? Is daar iets aan te doen? Om bv. de Slingbox op een "tweede Tv aansluiting" te zetten (ik bedoel te zeggen dat van een mogelijke de tweede Tv aansluiting in Nederland, waar de Slingbox zich begeeft.. geen gebruik van wordt gemaakt) zou jij mij iets meer uit willen leggen/ toelichten, tips and tricks. Zodat ik weet wat me te doen kan staan als ik over 2 weken voor bezoek in Nederland ben. Ik woon zelf in Zuid Afrika, Cape Town en zou hier graag nederlandse televisie willen hebben, en niet slechts BVN. Mijn vader woont in Amsterdam en heeft digitale televisie van UPC, met zo'n media Set top box in bruikleen van UPC. Ik zou daar van plan zijn om een Slingbox 350 neer te zetten, alles zit dicht bij elkaar om met elkaar te kunnen verbinden; zijn PC, router en de media set top box. En daar zou ik dus dan de Slingbox aan toe willen voegen. Ik heb het hier intussen even kunnen testen met een Slingbox 350 in Nederland en dat werkt prima via de IOS App. Beeld moet ik op een 1 of andere manier nog even volledig krijgen op tv, mischien in de toekomst met een Apple TV device.. Laat me graag weten,

Groet, Friso