2 Replies Latest reply: May 12, 2010 5:23 PM by BrandonC RSS

    blackberry bold 9700

    josemanuelsan

      por que al configurar mi slinbox en mi blackberry  por medio del id de mi slingbox y a la hora de conectarme me marca error de servidor?

        • Re: blackberry bold 9700
          Apprentice

          Hello josemanuelsan,

           

          Thank you for using the Slingbox Answers Forum.

           

          Please repost your question here in English to best ensure that we (the forum community and Sling Media) can help you.

           

          Before reposting, please review the house rules. You can find them here:

           

          Slingbox Answers  Forum Help  and House Rules

           

          Kind Regards,

          The Slingbox Answers  Forum Moderator Team

          • Re: blackberry bold 9700
            BrandonC Novice

            josemanuelsan,

             

            You should re-run the setup wizard at home on your computer and  make sure that you are connected to your Sling account (logged in ) and that the port forwarding is setup ccorrectly.

             

            That will  reset the Sling Account with the correct info and the port forward.

             

            ============

            Usted debe volver a ejecutar el asistente  de configuración en casa en su equipo y asegúrese de que está conectado a  su cuenta de Sling (conectado) y que el reenvío de puertos se configura  ccorrectly.

             


            Que se restablecerá la Cuenta Sling con la  información correcta y el delantero del puerto.